سیاهه های یک پدر

انَا و علی ابَوَا هذِهِ الاُمَّه

رئیس جمهور بعدی

صباح الخیر زد بلبل، کجایی ساقیا برخیز

که غوغا میکند در سر، خیال خواب دوشینم



یکی از سِیرهای شخصی ام اینه که خیلی به خواب های خوشی که میبینم اعتنایی نمیکنم...

و غالبا شتر ندیدی ندیدی باهاشون برخورد میکنم...

اغلب شخصی هستن و به شخص خودم ربط پیدا میکنن... لذا برای خودم هم خیلی تکرار نمی کنم... (امان از ظرفیت پایین)

اما خواب امروز صبحم رو خیلی دلم میخواد ریشه در واقعیت داشته باشه...

فرد معتمدی از انسانی الهی برام نقل کرد که رئیس جمهور سال بعدی ایران فردی بسیییار صالح خواهد شد و تحولی شگفت در کشور رقم خواهد زد...

 

ای خدا!!!

یعنی میشه؟!!!

میشه بهمون عنایت کنید؟!!

و اون رئیس جمهور خییلی صالح همون رئیس جمهور انتصابی امام زمان باشه در عصر ظهور؟!!!

الهی آمین



نمیدونم... شاید در عصر ظهور هم انتخابات باشه :)))

مهم حضور حضرته... بقیه اش : 

لطف آنچه تو اندیشی... حکم آنچه تو فرمایی...

 

 

انشاءالله که اینجوری بشه ^_^

:)
ان شا الله که خیر باشه...

چه حس خوبی داشت. 

خدایا امید رو ازمون نگیر... 

الهی آمین

عی خه دددا

دلیل منطقی خواب رو بگم ؟!!

آمین ...

الهی به دعای خوبان

چه خواب دل‌خوش‌کنی:))

شاید هم در عصر ظهور دیگه خبری از این سیستم ریاست‌جمهوری و دولت و این‌ها نباشه! 

احتمالا این دموکراسی که خودش یه جور دیکتاتوری پنهان و ادکلن زده هست نباشه...

سلام انشالله که خوابتون تعبیر خوبی داشته باشه

الهی آمین

اون فرد صالح تا بخواد این گندکاری هارو جمع کنه ما شده 60 سالمون، دیگه بود و نبودش خیلی برامون فرقی نداره.

ما همون نسلیم که یه آقایی گفت باید زیر چرخ اقتصاد له بشن و شدیم.

دیگی که برای ما نمیجوشه سر سگ توش بجوشه.

کسانی که به این ضرب المثل اعتقاد داشتن کشور رو به این بحران ها کشوندن...

امید داشته باشید...

خوابِ صبحِ روزِ یوم الله ۱۲ فروردین... روزِ جمهوریِ اسلامیِ ایران...

 

 

یعنی میشه؟!!

اگر از بهر دل زاهد خودبین بستند
دل قوی دار که از بهر خدا بگشایند...

به این تقارن ها دقت نکرده بودم... ان شا الله که خیره...

اسم نبرد کیه؟:)

چرا... اسم و فامیلش رو هم گفت... اما فراموش کردم بعد از بیدار شدن...
ان شا الله خیره...

خب نمیخواستم بگم ولی اون فرد صالح منم:))))

حالا نری همه جا جار بزنیا:)

:)
نه... من راز نگه دارم

ذهنم رفت رو آقا سعید:)

من هم توی خواب قبل از شنیدن اسم، ذهنم روی ایشون بود...
اما اون اسم برام خیلی ناشناس بود...
برای همین فکرم رفت سمت ظهور...
سعید جلیلی که واقعا دوست داشتنیه...

میدونی چیه؟

به نظرم تو حالت عادی مردم علاقه ای به انتخاب فرد صالح ندارن ولی حالا با توجه به شرایطی که تو کشور به وجود اومده اصلا بعید نیست

 

مردم به اینجا خواهند رسید که اگر دنیا هم میخوان باید بیان به سمت صلحای امت...

اون فرد صالح قطعی، فرد صالح قطعی با نسبت آراء بسیار زیاد اینجانب هستم :))

از بین همه صفات خدا، جبار (جبران کننده) بودنش رو خیلی دوست دارم ببینم

:))
سیاست چیز خوبیه ولی سیاست زدگی خوب نیست
:))

شما خودت توی متن گفتی ای خدا

من گفتم درستش اینه که کامنت قبلی نوشتم :)

حاجی این "ای خدا" که نوشتی دوره اش گذشت... مال پایتخت 5 بود
رد دادی دیگه :)))

:)) برای این که از این خواب ها ببینم؛ رد دادن لازمه 😂

نمیدونم...
من که هنوز رد ندادم...
خیلی هم امیدوارم :)))

حاجی چهره تون که خیلی معصومه؛ آدم دوست نداره حرفاتو رد کنه. اصلا آدم دلش نمیاد 😇👍 دعا کنید برا ما

معصومه که اسم زن هست...
معلومه رد دادیا...
:)
چهره ام غلط اندازه...
میخوای سبیل بذارم؟

الان که دقت کردم انگار دماغت عمل شده !!

بی خیال حاجی...
دماغ آبگوشتی ما کجاش به عمل کرده ها میخوره...
اورجیناله...
باید عکس پروفایل رو عوض کنم... احتمالا زیادی خوب نشون میده 
:)

دیگه فایده نداره من ذخیره کردم عکستو

ملت میخونن اینجا رو...
اغراق نکن..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan