سیاهه های یک پدر

انَا و علی ابَوَا هذِهِ الاُمَّه

پر کن پیاله را

 

پرکن پیاله را
کاین آب آتشین
دیریست ره به حال خرابم نمی برد

.

.

هان ای عقاب عشق
از اوج قله های مه آلوده دور دست
پرواز کن به دشت غم انگیز عمر من
آنجا ببر مرا
که شرابم نمی برد



روز عید غدیر رو به همه شیعیان مخصوصا بزرگواران بیان و علی الخصوص سادات بیان تبریک عرض میکنم...

از سادات بیان فقط بزرگواران: خانم پیچک و خانم مروه رو میشناسم... بقیه مخاطبان هم که از سادات هستن و من اطلاع ندارم همگی تبریک بنده رو پذیرا باشید...

التماس دعا و انتظار عیدی داریم :)

 

عه خانم مروه هم سید هستند نمیدونستم

اگه نیستن میان تکذیب میکنن دیگه :)

آهان میخوای بکشونیش اینجا عیدی بگیری؟:)

عیدی که اجباری نیست...
ما به مهمون شدن با یه حدیث راضی میشیم...

سلام

عید بر شما هم مبارک

بنده و فرزندانم هم از فرزندان حضرت زهرا هستیم.

ان‌شاءالله هممون عیدی بگیریم ازشون.

سلام علیکم
اتفاقا نمیدونم چرا هی دلم میگفت شما هم سید هستین...
خواستم بیام بپرسم ازتون... اما نشد

خوش به حال بچه هاتون...
هم پدر و هم مادر سید...

دوست داشتم برای پسرهام یه دختر اینطوری خواستگاری کنم
ان شا الله روزی بچه ها و ما بشه وقتی بزرگ شدن 
:)

آره همون هم عیدی میشه خیلی هم خوبه فقط ایشون که سرش شلوغه کاش سیدهای بیشتری میشناختی:)

سومی هم پیدا شد دیگه :)

ان‌شاءالله عروس و دامادهای صالح و باتقوا و سید روزی هممون باشه.

خانواده ما تقریبا همه وصلت‌ها با سادات هست. یعنی پدر و مادر من و همسرم هم سید هستن و همین‌طور پدر و مادرهاشون و ... تا می‌رسه به امام موسی‌بن‌جعفر علیهماالسلام.

 

 

(البته تو پرانتز بگم که فکر می‌کنم از مادربزرگ‌های همسرم یه بزرگواری سید نبودن اما از نوادگان مرحوم شیخ جعفر شوشتری بودن. این نسب برای ما و نسل ما میراث بزرگی هست که خدا کنه از پس ادای حقش بتونیم بربیاییم...)

یا حسین...
چقدر عالی!!!
غبطه خوردم بهتون...

فکر میکنم این بیت علامه حسن زاده وصف حالتون باشه:
صبا گو آن امیر کاروان را...
مراعاتی کند این ناتوان را

ره دور است و باریک است و تاریک
به دوشم میکشم بار گران را...


واقعا بار گرانی به دوش میکشید...
خدا به شما توفیق بده ان شا الله...

سلام آقا رضا 

حالتون خوبه

عید شما هم مبارک

پارسال فکر کنم همین عید غدیر بود گفتین میخواین عیدی بدین منم شماره کارتمو کامنت کردم :))

بعد ک اس ام اس واریز وجه اومد تا ده دقیقه میگفتم خدایا این پولو کی و برا چی زده حساب من بعد یادم اومد شما بودی

خیلی خوشحال شدم

 

سلام
احوال شما
جدی پارسال خودم عیدی دادم؟
به هر حال اگه دوست داری امسال هم از طرف سیدا بهت عیدی بدم... چون خودم که سید نیستم :))

سلام علیکم

اعیاد بر شما و همه‌ی دوستان گرامی مبارک!

سلام و رحمت الله
همچنین بر شما هم مبارک باشه
التماس دعا

آره عیدی دادین.

ممنون :) 

سلامت باشی💐

اوضاع احوالت خوبه؟
روزگار به کام هست؟

سلام علیکم

عیدتون مبارک... 

خیلی فکر کردم برای عیدی. قصد داشتم یه مطلب بنویسم و بگم ولی حالا چون اینجا گفتین، بی جواب نمیذارم: 

یه نرم افزاری هست ، نهج البلاغه، که به صورت ویجت روی صفحه قرار می‌گیره. بخش حکمت ها و هر از گاهی خودش عوض میشه. 

خیلی خیلی عالیه برای ماها که سراغ گوشیمون زیاد میایم.

من دو سالی هست این نرم افزار رو دارم، شاید خیلی از حکمت ها رو حفظ شده باشم و جالب اینکه خیلی وقتا انگار دقیق متناسب با احوال اون لحظه من هست. 

خیلی معروف نیستش، توی بازار هست. باید لینک دانلودش رو بذارم براتون. 

اینم یه عیدی موندگار و جاری ان شاالله... 

البته بنده از مادر ساداتم. طبق قول مرجعم، سادات هستم ولی احکام سادات مثل خمس و فطریه، بهم جاری نمیشه. جد مادریم امام جواد(ع) هستن‌. 

 

 

سلام علیکم
یادمه قبلا ها نرم افزار منبر رو معرفی کردید و یه مدتی خیلی ازش استفاده میکردم...
ممنون بابت این معرفی جدید

ان شا الله زیارت کربلا به زودی روزیتون بشه

نرم افزار چیه اسمش؟ 

خداروشکر 

به کام هم نباشه سعی میکنیم به کامش کنیم

ممنونم

سلامت باشی شما🌹

ان شا الله خدا بهت رزق و روزی وسیع بده
یا علی

سلام مجدد

نتونستم لینک بفرستم، ولی تو بازار سرچ کنید نهج البلاغه، لوگوی نرم افزار زرد رنگه، وسطش نوشته نهج البلاغه، بدون هیچ کم و کاست دیگه. حجمش هم ۷ مگابایته

سلام
هیچ اشکالی نداره...
پیدا کردنش کاری نداره...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan