سیاهه های یک پدر

انَا و علی ابَوَا هذِهِ الاُمَّه

گاهی باید ریا کرد

راستش خوبه گاهی ریا کنیم...

باید اهم و مهم رو تشخیص داد...

دو تا از مکاتبات خودم رو با خانمم اینجا منتشر میکنم...

این یکیش:

 

 

اینم یکی دیگه اش

 

 

 

حالا که اینو منتشر کردم اینو هم بگم که توی اوضاع سخت سال گذشته بعد از حدود هشت ماه که روی یه نقشه کار کردم و فروختمش...

چک اش رو دقیقا توی تاریخی بهم دادن که سه روز بعدش سال خمسی منه...

حدود 15 تومن پول تا به دستم میرسه یک پنجمش باید بره...

اینها خیلی خوبه...

ممنونتیم خدا که اینجوری مهره چینی میکنی...

آخرش با این کارات عاشقت میشم...

ببین کی گفتم...

 

تاکیده داره که بیا خونه بعد پرداخت کن :)))

 بنظرت چرا تاکید داشت برم خونه پرداخت کنم؟

بعدا نوشت:
میخواست از نت شرکت استفاده نکنم برای کار شخصی...

خودت بگو

یه پیام دیگه هم هست...
اون هم بخون...

توی اون چه نکته ای میبینی؟

آقا بحث عوض شده :) شاید میخواستن سبقت بگیرن در این کار

آره...
دیدم دلش میخواد خودش سهمی داشته باشه توی این جهاد...
گفتم باشه ... تو بده...
ما باید کمک هم باشیم برای تعالی...

سلام

خدا برکت بده به جان و‌مالتون... همینا میشه توشه ی راه

حالا ما کم کم میدیم، بس که گروه های مختلف و‌آدمای مختلف که همه شونم معتبرن پیام میدن... آدم دلش می خواد با همه شون همراهی کنه مخصوصا که تو زمینه های مختلف کار می کنند.

سلام علیکم
چیزی که برای خدا اصلا مهم نیست، مبلغی هست که ما پرداخت میکنیم...
خدا به انصاف و وسع ما نگاه میکنه...

خدا به مال و جان شما و همه مومنین برکت بده ان شا الله
خیلی کار بزرگی میکنید...

الذین ینفقون اموالم سرّاً و علانیه :)

 

خدا قبول کنه ازتون.

التماس دعا.

سلام علیکم
ممنون بابت آیه ...
خوشحال شدم...
خدا از همه قبول کنه...

ان شا الله روزگاری خوش در پیش داشته باشید... در تمام مراتب...

سلام

ما سال خمسی مون رو گذاشتیم شب 23 ماه رمضان. اعمال توش مضاعف اندر مضاعف میشه. خواستیم زرنگی کنیم یعنی :)

سلام
آقا منم اعترااااف میکونم شومااا یه اصفِهوونیه زرنگ هستید... 
باید به خدا عرض کرد: خودت خلق کردی حالا تحویل بگیر :)))

آقا دمت گرم... من اون زمانی که سال خمسی تعیین میکردم مجرد بودم و اینقدر هم مثل شما دقیق و زرنگ نبودم... زمانی که اولین درآمدم رو کسب کردم همون زمان رو سال خمسی ام قرار دادم...

چرا اعمالش مضاعف میشه؟ مگه چکار میکنی رفیق ... به ما هم یاد بده...

هم ماه رمضونه. هم شب قدر. نور علی نور !

دوبله سوبله پامون حساب می کنن :)

:)
زرنگِ کی بودی تو
:))

عرض سلام،

با اجازه تون یک حکم شرعی مرتبط به نظرات بگم؟

 

نظر مراجع درباره سال خمسی متفاوته، مثلا رهبری ظاهرا می فرمایند سال خمسی تعیین کردنی نیست یعنی این نیست که خودت انتخاب کنی بلکه به محض کسب اولین درآمد سال خمسی در همان روز متعیّن می شه. 

 

 

البته اقایون به جهت ابتلای بیشتر معمولا بیشتر از خانمها مباحث مربوطه را می دونند.

 

 

سلام علیکم
بله فکر کنم همون موقع یه پرسجویی کردم و چون مقلد مقام معظم رهبری بودم گفتن اولین درآمدت میشه سال خمسی ات...
البته فکر کنم قابل تغییر هم باشه... اطلاع دقیق ندارم...
ما یه اعتراض به شما هم داریم...
کجا عرض کنیم خدمتتون؟

آجرک الله و طیب الله انفاسکم...

هر چی فکر کردم تا متناسب شخصیت و درخور شان و فضل شما جواب بدم نتونستم لذا خلاصه میکنیم به :
مخلصیم حاجی

چرا فکر می کردم خانمتون خانه داره؟ 

سلام 

سلام
خب درست فکر میکردید دیگه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan