سیاهه های یک پدر

انَا و علی ابَوَا هذِهِ الاُمَّه

گفتم بدوم تا تو همه فاصله ها را...

وه چه خام اندیش بودم که حاصل دویدن هایم را رسیدن به شما میدانستم...

غافل از اینکه سعی و دویدنِ من، برهانی بود از سوی شما ، برای اثبات هیچ بودنِ من به خودم...

آری انسان بر این فطرت است که تا نچشد، نمی آرمد...

 

چه خوش سرود:

بس بگفتم کو وصال و کو نجاه

برد این "کوکو" مرا در کوی تو

جست و جویی در دلم انداختی

تا ز جست و جو روم در جوی تو...

 

و انسان با جست و جو و دویدن به استیصال می رسد و آیه "ادعونی استجب لکم" بر جان مستاصل و مضطرش نازل میشود...

مگر نه اینکه " امن یجیب مضطر اذا دعاه ..."شهادت میدهد که اجابت حقیقی از آن مضطرین عالَم است؟!!

 

وه چه خام اندیش بودم...

غافل از اینکه دویدن هایم ، شاهدی " از سوی شما" بود تا شهد هیچ بودنم را شهود کنم و شهید شوم...

سلام 

لطفا توی این روزا بین دعاهاتون،اون گوشه های ذهنتون، یاد ما هم باشید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan