سیاهه های یک پدر

انَا و علی ابَوَا هذِهِ الاُمَّه

نیستان را به آتش میکشانم

چقدر شمع هنرمند هست...

نار را به جانش میخرد تا نور تحویل اطرافش بدهد...

 

هنرمند کسی نیست که در دانشگاه مشخصی درس بخواند... و تخصص مشخصی طبق تعاریف وزارت علوم داشته باشد...

هنرمند کسی هست که این نار به جانش افتاده باشد...

 

چگونه هست حال کسی که "شدت" علاقه اش را به هم نوعانش کتمان میکند تا مورد بد گمانی واقع نشود... تا هم نوعانش نقش خودشان را در مقابلش هر چه طبیعی تر ایفا کنند... اما توسط همان کسانی که دوستشان میدارد مورد بی مهری قرار میگیرد... مورد بد قضاوتی قرار میگیرد...

 

این خاصیت دنیاست... سرشت دنیاست...

و همان ناری که در دل هایمان به ودیعه گذاشتی موجب میشود تمام بی مهری ها و بد قضاوتی ها در حرارت آن نار بسوزد و چیزی از آن "شدت" کم نکند...

 

تو خورشیدی و من شبنم چه سازم...

نه تاب دوری و نه تاب دیدار...

 

منِ ساده...

چگونه این همه سال نارت را در دل پنهان کردم؟!!! ...در برابر اغیار کتمان کردم؟!!!!...

این تحمل از کجا آمد؟!!!...

 

وای اگر این آتش به جانم نبود!!!...

 

 

نه تاب دوری و نه تاب دیدار

 


چه خوش مناجاتی داشت خواجه عبدالله:

الهی همه از آخر ترسند و عبدالله از اول...

 

15 خرداد ، انقلاب را اول بخیر کرد... 

چه خوش قیامی کردید و چه خوش پای نایب امامتان جان باختید و مجروح شدید...

خدایا بر نار وجودم بیفزای...

 

بمیرید... بمیرید...

در این عشق بمیرید...

در این عشق چو مُردید

همه روح پذیرید

 

بمیرید... بمیرید...

از این مرگ مترسید

کزین خاک برآیید

سماوات بگیرید...

 

بمیرید... بمیرید...

به پیش شه زیبا

بر شاه چو مردید

همه شاه و شهیرید...

 

خدایا... بمیرانم... به همان مرام که طلب ذاتم هست...

به همان ناری که در جانم افروختی...

بمیرانم...

 

 

 

 

 

 

گفتم ز فیض بپذیر... این نیمه جان که دارد

گفتا نگاه دارش... غمخانه ی تو، جان است...

آه از این برق که آتش به نیستان زد و رفت...

 

با جرأت میگویم که در عصر غیبت اگر از دایرۀ فکری امام راحل و از قیادت خامنه ای عزیز، روی برگردانیم، از راهبری هر مرجع و مشرب دیگری به سمت سپیده ناامید خواهیم شد.

 

کمی بی ربط نوشت:

تن ما از الف زخم، نیستان شده است

دل ما شیر و تنِ زخمی ما بیشه ما...

واقعا اگر شاعران و شعر نبودن ، دنیا چقدر...
روح کم داشت...

فرمایشتون کاملا متینه... کاش اون مقاله رو هم منتشر کنی تا ما هم استفاده کنیم... 

سلام

از بابت اینکه به قرار پایبند باشم میگم
اگه چایت آماده باشه فردا در خدمتم :)

سلام
باشه حاجی
بیا در خدمتت هستم

سلام

میگم پیام من رسید به شما؟

سلام برادر
من در خدمتم... فقط یه راه ارتباطی بذار...
توی خصوصی پیام میدی پجوری جواب بدم آخه؟

من که اومدم

اما شما رو نمی بینم :)

میدون کمال الملک,هم قشنگه 

خوشم اومد

دیدار خیلی خوب و عالی ای بود
مثل عکس پروفایلت ازت انرژی مثبت گرفتم...
سلام به دوستان برسون

سلام  اقا.  ببخشید استاد صمدی کانال یا سایت قابل اطمینانی  دارند؟ 

سلام
کانالی یا سایتی که تحت نطارت و هماهنگ با خودشون باشه من نمی شناسم...
اما کانال های زیادی هستن که سخنرانی ها و متون سخنرانی هاشون رو منتشر میکنن...

سایت تجلی اعظم تنها سایتی هستن که هم قدمت بیشتری دارن در اطلاع رسانی برنامه های سخنرانی آقای صمدی ... هم مثل امسال که کرونا بود... در ماه رمضان سخنرانی آنلاین و زنده و مجازی آقای صمدی فقط از این سایت منتشر میشد...

اگر دنبال کتب یا سخنرانی هاشون هستید یه اپلیکیشن میتونم بهتون معرفی کنم...
اونجا مجموعه سخنرانی های مهم و بنیادیشون رو میتونید در اختیار داشته باشید...
شنبه ۲۴ خرداد ۹۹ , ۲۳:۲۳ سربازِ روزِ نهم

سلام من که جای سلام خودت رو نمی گیره :)

ای ناقلا...
آخه هنوز با هم در حد رفیق نشدیم... که همین طوری پیامک بدم و احوال پرسی کنم...

زیادی این ارتباطه رو رسمی و کاری فرض کردم نه؟

سلام. بله چون یک عالمه سایت و وبلاگ می اید موقع سرچ، خواستم بهترین و مطمئن ترینش رو دنبال کنم. ادرس سایت تجلی اعظم را لطف می کنید؟ اپلیکیشن هم بله  لطف می کنید معرفی بفرمائید. 

سلام
توی بازار جستجو کنید " گنجینه آثار" یه اپلیکیشن میاد که تصویر علامه حسن زاده و آقای صمدی با هم در نمای اون میاد...
اون رو دانلود و نصب کنید...
سایت تجلی اعظم قبلا اخبار جلسات سخنرانی آقای صمدی رو بیان میکردن... اما گویا تغییر کاربری داده و فقط جلسات سخنرانی آقای صمدی رو به صورت زنده و مجازی پوشش میده...
این آدرسش هست : http://www.tajallieazam-live.com/
یه کانال غیر رسمی دیگه هم هست که بیشترین بانک اطلاعاتی رو از سخنرانی های آقای صمدی داره...
میتونید از این کانال هم استفاده کنید...
توی ایتا اگر جستجو کنید : "بانک صوتی علامه دهر" باید بیاد...
samad110@
این کانال هم به خود آقای صمدی وصل نیست... منتها بانک اطلاعاتی خوبی داره...

و نکته آخر اینکه افراد زیادی ادعای شاگردی و ارادتمندی این آقا رو دارن... اما در حد اعتدال نیستن...
و خود آقای صمدی هم اینها رو تایید نمیکنن...
سعی کنید حرف افراد رو به پای ایشون نذارید 

شما که شماره منو داری.

من تلگرام واتساپ ایتا دارم اما شما تو هیچ کدوم فعال نیستی

آخرین بازدیدات مالِ یک ماه پیشه

دیگه چاره ای نبود اومدم خصوصی

شما بگو کجا بیام 

نمیدونم چرا شماره ات رو ندارم...
یه پیامک بهم بده

سلام و تشکر. بله، حق با شماست (برای همین مطمئن ترینش رو گفتم از شما بپرسم)؛ کلا آدم راحت میشه اگر حرف و کار هیچ کس رو به پای کس دیگری نگذارد، حتی به پای خود اون شخص. 

ممنون از راهنمایی و تذکرتون.

+ پناه بر خدا از ادعا و  توقع و شرک... 

سلام علیکم
میدونم که تذکر و نکته ای که گفتم زیره به کرمان بردن بود...
اما خب داشتم توی یه محیط عمومی آدرس هایی میدادم... لازم بود بنویسم تا دیگرانی هم که احیانا دنبالش میرن به این نکته توجه کنن...
هر چند اکثر مخاطبان اینجا به این تذکر نیازی ندارن الحمدلله

نه جناب. نیاز بود برای بنده هم. ممنون از پاسخ و راهنمایی تون.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan