سیاهه های یک پدر

انَا و علی ابَوَا هذِهِ الاُمَّه

قیامت همین جاست

توی سال 99 آموزش های تخصصی تری دادم به مجموعه طراحی مون...

طوری شد که شرکت تقریبا 90 درصد کل نیازهای طراحی اش رو در درون مجموعه حل میکنه و با وجود اینکه سال 99 به مراتب گرونی ها و اوضاع بازار وخیم تر از سال 98 بوده اما هزینه های مجموعه طراحی شرکت ما نسبت به سال 98 حدود 70 درصد کاهش پیدا کرد...

 

کار رو به این صورت شروع کردم که امکان آموزش رو برای همه به صورت یکسان فراهم کردم... اما خب از بین حدود 10 نفر... فقط سه الی چهار نفر خودشون رو به حد مطلوب رسوندن...

با همون سه چهار نفر کارهای تخصصی تر رو شروع کردم...

سه نفر از این چهار نفر که انتخاب شدن سابقه شون کمتر از بقیه بود... و این زمینه ساز حسادت ها شد...

به این حسادت ها اضافه کنید، بی رعایتی و گاها فخر فروشی بعضی از این انتخاب شده ها رو...

الان کار به جایی کشیده که به یکی از این نیروهای برگزیده تهمت جنسی هم زدن...

دو شب هست خوابم نمیبره...

این افراد این حجم از خباثت رو کجا پنهان کرده بودن...

واقعا که قیامت همین جاست...

فقط به وقتش...

خدایا پناه میبرم به تو...



با همه تلخی ها و شیرینی ها... این چند سال اونقدر کد های مدیریتی دستگیرم شده که خدا رو شاکرم... خیلی چیزها فهمیدم... خیلی...



ظن مثبتی از دکتر نمکی دارم... اما هیچ جوره توی کتم نمیره که امثال حریرچی و جهانپور و ... دلسوز مردم و نظام باشن...

نفوذ در وزارت بهداشت حتما ریشه قطوری داره...

نسبت وزارت بهداشت به کادر درمان دقیقا شبیه نسبت دولتمردان ایران هست به مردممون...

ما الان تو شرکتمون کسی نیست که بهم آموزش بده خودم باید دنبالش باشم:)

ولی اینجا زیاد یاد تو میوفتم

دلم خوش بود که اگه اخرشم نتونستم تحلیل کنم یه تحلیل گر اعظم هست که می تونم بهش اعتماد کنم. اما ظاهرا در پس پرده مصلحت ها پنهان هست و من باید خودم گلیممو از آب بکشم بیرون ...

منظورت از تحلیل گر اعظم کیه؟
حساب آی کیو منو هم بکن

منظورت نظر قبلی ات هست؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan