سیاهه های یک پدر

انَا و علی ابَوَا هذِهِ الاُمَّه

زیبایی های این روزهایم...

امسال قصد داشتم هر کسی که نامزد انتخاباتی شده و رقابت به هر شکلی که شده... من فقط زیبایی های رقابت رو رصد کنم و بنویسم...

چون نظرم اینه که باید بین رئیسی و جلیلی انتخاب کنم با توجه به وقتم فقط برنامه های اینها رو میبینم و رصد میکنم...

پس دو تا از زیبایی هاش رو اینجا مینویسم:

توی برمامه بدون تعارف ، رضوانی از جلیلی پرسید:

اگر انتخاب نشید و رای نیارید تمکین میکنید؟

دکتر جلیلی:

نه تنها تمکین میکنم بلکه بهترین برنامه هامون و بهترین کمک هامون رو تقدیم دولت منتخب میکنیم

این زیبایی وقتی با شکوه تر جلوه میکنه که بدونیم آقای دکتر توی همین 8 سال دقیقا داشتن همین کار رو میکردن و اتفاقا چند طرح و کمک بزرگشون رو دولت قبول کردن اما اغلب کمک ها رو میکوبیدن به دیوار...

یکی از کمک های دکتر طرح چگونه فروختن نفت در شرایط تحریمی بوده که آقای زنگنه خودشون گفتن من با آقای قاسمی به لحاظ فکری خیلی اختلاف داریم اما اگر ایشون  نامزد بشن من بهشون رای میدم... طرحی که آقای دکتر به دولت دادن گفتن آقای قاسمی میتونه این طرح رو اجرا کنه و ما تضمین میکنیم...

 

کمک در خفا... گره گشایی بدون بوق کرنای رسانه ای...

این مرام دکتر جلیلی اون زیبایی اش رو باید در ملکوت دید...

 

توی یکی از برنامه های آقای رئیسی:

ایشون توی اون برنامه به عنوان حرف آخر و مهمشون از مردم خواستن:

مشارکت در انتخابات رو جدی بگیرن و برای افزایش مشارکت کمک کنن...

این اوج دلسوزی یک شخص برای اصل نظام رو نشون میده... نه رای آوری خودش... بلکه حتی به قیمت کمتر شدن رای خودش...

هیچ کدوم از کاندیداها این دغدغه رو وارد برنامه های تبلیغاتی شون نکردن... اما رئیسی به عنوان حرف مهم و آخرین حرفشون توی یکی از برنامه ها مطرحش کردن...

یه مقداری بهش فکر کنید...

افزایش مشارکت به احتمال زیاد و به حساب ظاهری خیلی به نفع رای آوری ایشون نیست...

بهش فکر کنید!!

چرا باید به این موضوع تاکید کنن؟!!

متوجه زیبایی اش شدید یا بیشتر بازش کنم؟!!

 

انتخاباتی این چنینی و نامزدهایی به این زیبایی ام آرزوست...

شما هم اگر زیبایی ای در این انتخابات میبینید به مشارکت بذارید... بذارید زیبایی ها رو بقیه هم ببینن...

تا عاشق زیبایی بشن...

 

انتخابات نیست که حلقه صالحینه:)

خیلی تیکه قشنگی انداختی...
البته باید مناظرات رو دید...
اون موقع صلحا بیشتر خودشون رو نشون میدن :))

مشتاقانه منتظر اولین مناظره ایم آقا...

سلام
من فکر میکنم قبلا دنبالتون میکردم... اما الان خبری از آدرستون نیست...
وبلاگ نویس نبودید؟
اگر وبلاگ دارید آدرسی بدید که من هم از مطالبتون استفاده کنم

واقعا تو این دوره انتخابات احساس خیلی بهتری دارم

با آرامش، بدون جنجال‌های مسخره می‌شینم برنامه کاندیداها رو می‌بینم و برنامه‌هاشون رو تحلیل می‌کنم... چقدر لذت می‌برم از اینکه مغزم واقعا می‌تونه بشینه تحلیل و بررسی کنه با آرامش...

داشتم فکر می‌کردم اگه برنامه‌های خوب اینها همه اش باهم جمع میشد چقدر عالی بود

سلام علیکم
واقعا هم قابلیت جمع شدن داره...
ان شا الله به بهترین انتخاب برسیم...

حالا امیدوارم تو همین جو آروم، مناظرات هم انجام بشه. واثعا بیان برنامه بگن، هی متلک و جنجال‌هایی که ذره ای سود برای مردم نداره نباشه.

البته واقعا نگران مشارکت هستم. خیلی زیاد...

ولی کار خاصی برای این نگرانیم نمی‌کنم متاسفانه😶

 

مشارکت هم به حد مطلوب خواهد رسید ان شاالله...
کافیه هر نفرمون یک نفر که از صندوق قهر کرده و در اطرافمون میشناسیمش رو بیاریم پای صندوق... یا حداقل تلاشمون رو بکنیم...
همین کافیه...

واقعا از بی اخلاقی های تفکر لیبرالی در مناظرات دیروز حالم بده...
چقدر وقیح بودن بعضی ها...

و چقدر نمیشناسن روح زمانه رو...
دیگه ملت در حال عبور هستن از این ترفندهای رسانه ای... اما اینها این رو نمی فهمن...
وای بر نخبه های سیاسی که روح زمانه شون رو درک نکنن...

به نظرم بابت تهمت ها و دروغ هایی که مهرعلیزاده و همتی به این سید عزیز بستن اگر استغفار نکنن و عذرخواهی نکنن بد عاقبت میشن... حتی در همین دنیا...

به نظر من بهترین های مناظره دیروز 3 نفر بودن:
رئیسی و جلیلی و قاضی زاده

من از قاضی زاده خیلی خوشم اومد حتی فیلم تبلیغاتیش رو هم که همه مسخره میکردن رو دیدم و چیز بدی نبود

ایشون هم برنامه محور اومدن به میدون...
اما 2 سال روی این برنامه ها کار کردن...

سلام علیکم

بله،وبلاگم رو حذف کرده بودم،برگشتم.

والا مطلبی ندارم که بذارم فعلا :))

سلام علیکم
ان شا الله که بهترین تقدیرات نصیبتون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan