سیاهه های یک پدر

انَا و علی ابَوَا هذِهِ الاُمَّه

پیرو مطلب قبلی

دوستان در مورد مطلب قبل نخواستم مستقیم جواب نظرات رو بدم...

اما چند نکته رو اینجا عرض کنم:

1_ مطلب قبلی توی ادبار شدید قلبیم نوشته شده و حال تنذیری داشتم... لذا بخشی از ماجرای ناموزونی ها در این کشور بر اساس اون حالم برجسته شده...

2_ بنده تا امروز آقای رئیسی رو اهل باند و جناح بازی نمیدونم و نمیدونستم... و بعضی از اعضای کابینه شون هم که توی ویترین هستن بهشون امیدوارم...

3_ اگر گفتم حاج قاسم بین مردم بیش از مسئولین هست... به نظرم حرف غیر واقع نبود... اما خب نظر منه... و این به این معنا نیست که در بین مردم آدم بد و حتی خیلی بد نداریم یا حتی کم داریم... نه...

اما انتظاری که از مسئولین حکومتی میره از مردم کف جامعه نمیره...

در زمان ظهور حضرت بقیة الله هم آدم بد توی جامعه و کف اجتماع وجود داره... اما آدم بد توی مسئولین وجود نداره...

لذا انتظار از مسئولین بیش از مردم هست...

4_ من فکر میکنم قبلا در مورد مردم و مخصوصا مومنین جامعه حرف زیاد زده باشم که بخشی از وضع موجود امروز جامعه (فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و...) رو زیر سر این مومنین عزیز میدونم... یعنی متاسفانه خودم رو هم از همین مومنین میدونم (تاسف بابت خود مومن پنداری هست) و به نظرم ما هم باید روز قیامت پاسخگو باشیم...

در کل میخوام بگم آدمی نیستم که نقش مردم رو در تعیین سرنوشتشون ندونم... و اونها رو از این وضع فاکتور بگیرم...

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan