سیاهه های یک پدر

انَا و علی ابَوَا هذِهِ الاُمَّه

قسم جلاله (طنز)

رسیدیم به یه فروشگاه که تابلوهای قرآنی میفروخت...

خانمم گفتن من دوست دارم یه تابلوی چهار قل برای خونه مون بخریم...

گفتم بریم ببینیم... همینطور که داشت تابلوها رو میدید به فروشنده گفتم: شما اثراتی که برای چهار قل ذکر شده رو میدونید؟

خیلی با اطمینان و آرامش گفت: بله... برای دفع بلا هست... برای چشم زخم هست... اصلا توی خونه ای که چهار قل باشه امکان نداره دزد به اون خونه دستبرد بزنه...

پرسیدم: مگه برای چشم زخم تابلوی ون یکاد نمیخرن از شما؟

گفت: نه... در اصل چهار قل برای چشم زخمه... خودت ببین توی 4 تا سوره چهار تا قسم جلاله میخوره خدا...

گفتم: کجاش؟

گفت: اونجا که میگه: "قل اعوذ"

یه مقداری نگاش کردم و میخواستم بگم اگه ازم بزرگتر نبودی لپ هات رو میکشیدم به خاطر شیرین زبونیت...

ولی خب گفتم: ممنون بابت اطلاعاتی که دادید...

خریدیم... نصب هم کردیم...

 

اما 4 قلی که خودم طراحی کردم قشنگ تره...

بار اولم بود که تابلوی آیه طراحی میکردم

این ان شا الله چند روز دیگه بافته میشه:

سلام علیکم

خدا قوت! بسیار زیباست!

سلام علیکم
چشماتون زیبا میبینه

سلام خیر و برکاتش هم حین بافتن نصیبتون بشه ان‌شاالله

سلام میرزا
میگم از این به بعد توی عنوان تمام مطالبم بنویسم طنز، تا بیشتر با شما هم کلام بشم :)

آره قشنگه

:)
خدا رو شکر

خوشرنگه

ممنون که انرژی مثبت دادی

سلام

مبارکه. اما ماشینیش که .... اینو باید بدید بافنده با وضو ببافه. 

 

 

سلام
خرید تابلو مبارکه؟
دستگاه میبافدش... ماشینیه...
میره بحرین این فرش...


میتونید فایل رو دانلود کنید بدید محمد حسین ببینه... اگر فتوشاپ داشته باشه میتون قشنگ زوم کنه و جزئیاتش رو ببینه...
اگر اون جلسات ادامه پیدا میکرد این سطح از کاری که اینجا گذاشتم یکی از خروجی هاش میشد...

البته قراره امسال ویدئو های آموزشی کامل ضبط بشه و آموزش مجازی کاملی رو ارائه بدم... قراره یه سری نیرو توی شمال آماده کار کنم...
اگر محمد حسین دوست داشت میتونه اون ویدئو ها رو هم دریافت کنه

کشیدن نقشه ش مبارکه. خرید تابلو هم مبارکه...

 

اگرررر...

محمدحسینو نمی‌دونم ولی اگر فایلا آماده بشه، برای خودم می‌خوام. من بافتن فرش کاشان و تبریز رو تا حدی بلدم. فقط فرش گرد نمی‌تونم ببافم. یعنی دوره تکمیلی رو نگذروندم. دوست دارم نقشه کشی فرش رو یاد بگیرم. آموزشای آن لاین برای من مناسبتره تا محمدحسین. اونم کارای هنری. اونم هنری که ریشه تو حکمت ایرانی اسلامی داره. راستش تا حالا جایی آموزش آن لاین همچین هنری رو ندیدم وگرنه تا الان گرفته بودم. 

 

میخواید ببافید یا طراحی کنید؟

احسنت... خیلی خوبه...
دعا کنید برنامه هام درست پیش بره و بتونم ویدئو ها رو ضبط کنم
چون فقط زمانی که دارم بعد از نماز صبح ها هست... و اون زمان هم چند تا کار دارم که باید انجام بدم...

دستم خورد نظرم ناشناس شد!

منم

 

فعلا بافتن برام ممکن نیست. چون وسایلش برای خونه بچه دار خطرناکه وجای سوا هم ندارم. فعلا می‌خوام طراحی رو یاد بگیرم. اونم نه با نگاه و شکل تجاری. برای خودم. شما الان به نظرم بیشتر تجاری کار می‌کنید. مثلا با نرم افزار و اینا..طراحی دستی خیلی زمانبر میشه.

اگه خدا بخواد و خیر باشه، جور میشه که فایلا رو ضبط کنید. 

 

اون موقع که داشتم یاد می‌گرفتم، خورد به ازدواجم نشد ادامه بدم. الانم مدتهاست که دیگه سراغش نرفتم چون امکانش نبود. کارای دیگه رو یاد گرفتم. همون موقع که دار قالی رو زدم، استادم گفت که دختر مجرد دار قالی بزنه، ممکنه ازدواج کنه... شد یه کار نصفه...فرش رو دادم کسی بافت ولی آموزشش نصفه موند. الان که گفتید دیدم فرصت خوبیه کار نصفه رو از یه جایی دوباره شروع کنم...جایی که برام ممکنه.

من چون واتساپ ندارم نمی‌تونم احتمالا توی کلاستون شرکت کنم و احتمالا شما تو واتساپ کلاس بذارید. چون خب برای شروع کار و تربیت نیروی کارتون دارید آموزش میدید. برای همین فقط فایلا رو می‌خوام. اگر لازم باشه هزینه هم لازم باشه، هر طوری در توانم باشه میدم. البته ارزش هنرتون مادی نیست یعنی منظورم اینه که هنر بی قیمته ولی می‌خوام بگم که برام مهمه.

 

در کل اگر بتونید فایلا رو ضبط کنید، از قبل براش ما نقشه کشیدیم.

 

 

ضبط فیلمها تو برنامه ام هست... ان شا الله تا 6 ماه دیگه تکمیل بشه...
اما من از آموزش دادن هیچ وقت پولی نگرفتم... چون نفع حتی مادیش هم برام بیشتر بود...
منم دنبال منفعت بیشتر هستم...

باشه... فیلمها آماده بشه و کار شروع بشه فایلها رو بهتون میرسونم یه جوری...

ممنونم.

ان‌شاءالله جور میشه ضبطشون کنید. 

ان شا الله

یعنی چی چون نفع حتی مادیش هم برام بیشتر بود؟

نمی‌تونم جمله رو درست بخونم. 

جمله درستش اینه:
وقتی هزینه ای نمیگیرم، حتی نفع مادیش هم برام بیشتره

چون این آموزش ها یه کار اقتصادی هست... من دنبال کسب در آمد هستم...
وقتی آموزش ها رایگان باشه رونق اون در آمد بیشتر و بهتر اتفاق می افته

خواهش میکنم! بازم انرژی مثبت خواستی هستا، تعارف نکن :)

یه مقدارش رو هم برای خودت نگه دار... لازمت میشه

:)) مثل اون قضیه صدور انقلاب شد.

مسخره نکن... اون انرژی مثبتی که دادی رو از بین میبره :)

نمی‌خوام هی سوال پیچتون کنما اما الان جمله رو فهمیدم، چه طوریشو نفهمیدم...

چه طوری؟
رفع استرس و شاد کردن آدما و خاطرشون رو جمع کردن، خیلی چیزها رو به سمت فاعل اون اعمال جذب میکنه...
خیلی خیرات رو جذب میکنه...

مثلا وقتی به نیروهام آموزش میدادم... هیچ شرطی براشون نذاشتم... گفتم بعدش اگر خواستید با خودم کار کنید و اگر دوست نداشتید برید...
گفتن اگر همه بریم جای دیگه... زحمتی که شما کشیدی چی میشه؟
گفتم شما غصه اون رو نخور...
چون منم غصه اون رو نمیخورم... 
مهم اینه که شما وقتی هزینه نمیدید خوشحال تر هستین...
این خوشحالی برام کارسازه و گره باز میکنه...

من به این خوشحال کردنه نیاز دارم...

منظورتون برکته؟

هم برکت و هم گشایش درهای بسته

تو رو خدا اینطور نگید :| خجالت زده ام. کی باشم آخه....

 

شما کی باشی؟

پسر به این دسته گلی

کلی لبخند رو لب ما آوردی... قیمت اون لبخندا چنده؟!!

نه بابا مسخره چیه. میگن جوانان حزب الله لبنان با یه عشق خاصی اومدن ایران - فکر میکردن اینجا بهشته- بعد که وضع حجاب رو دیده بودن گفته بودن انگار شما کل ارزشهای انقلابتون رو صادر کردین و چیزی واسه خودتون نمونده :)

:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan